loading...
وبلاگ تخصصی sketchup
Mohamad Ali بازدید : 86 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

مدل سازی ماشین کلا همیشه طول میکشه ولی اگه با علاقه دنبال بشه خیلی راحته و هیچ خستگی تو کارتون احساس نمی کنید پس سعی کنید مدل سازی رو با لذت دنبال کنید. خوب در این قسمت بدنه ماشین رو تا قسمتی تمام میکنیم . پنجره های ماشین دیگه تمام شدند کم کم باید بریم سراغ قسمت های عقبی ماشین تا تمام بشه . شاید تا ۳ یا ۴ فصل دیگه مدل سازی تمام بشه .طبق آموزش جلو برید .

 

 

Mohamad Ali بازدید : 74 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

در فصل های قبلی کلا روی قسمت های جلوی ماشین کار کرده ایم و میشه گفت قسمت کاپوت ماشین تکمیل شده حالا باید بریسم سراغ بدنه ماشین . اول شروع میکنیم به ساخت در های ماشین با استفاده از ابزار های مختلف نرم افزار و بعد کم کم میریم سراغ جزئیات درها و ساخت قسمت بالایی ماشین . کانسپت های استفاده شده در این آموزش هارو در قسمت Project می توانید دانلود کنید.

 

 

 

Mohamad Ali بازدید : 153 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

درود بر همه دوستان . یشتر دوستانی که با نرم افزار ۳d max یا هر نرم افزار سه بعدی دیگر کار می کنند در ساخت سنگ های مختلف از جمله سنگ های Bump دار مشکل دارند . در این آموزش یا کمک اسکریپت بسیار حرفه ای Stone Placement Tools برای ساخت سنگ فرش ها و ناهمواری دیوار های سااختمان استفاده می کنیم. این اسکریپت رو در قسمت Project می توانید دانلود و استفاده کنید.

 

 

Mohamad Ali بازدید : 86 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

همانطور که گفته شده به دلیل زمان زیاد ویدئو , فصل چهارم در دو پارت انشتار داده می شود که در پارت اول قسمت جلوی ماشین یعنی کاپوت رو ساختیم و جزیئیات دادیم ولی در این فصل جزئیات ساخت کاپوت ماشین رو کامل تر و دقیق تر می کنیم . ساخت ماشین زمان زیادی میبره چون باید خیلی دقیق و با حوصله کار کنید تا به نتیجه خوبی برسید . برای مشادهده فصل های بعدی صبر داشته باشید.

 

 


Mohamad Ali بازدید : 83 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

در فصل های قبلی قسمتی از ماشین رو طراحی کرده ایم کم کم باید بریم سراغ قسمت جلوی ماشین . در این فصل مشکلاتی که در ساخت ماشین در فصل قبلی داشتیم رو درست میکنیم و هم چنین جزئیات قسمت جلوی ماشین رو هم اضافه میکنیم. کاپوت ماشین کار زیادی داره به خاطر همین ساخت این قسمت زمان زیادی میبره و در چند فصل آموزش می دهیم.

 

 

 

 

 

Mohamad Ali بازدید : 61 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

در فصل های قبلی قسمتی از ماشین رو طراحی کرده ایم کم کم باید بریم سراغ قسمت جلوی ماشین . در این فصل مشکلاتی که در ساخت ماشین در فصل قبلی داشتیم رو درست میکنیم و هم چنین جزئیات قسمت جلوی ماشین رو هم اضافه میکنیم. کاپوت ماشین کار زیادی داره به خاطر همین ساخت این قسمت زمان زیادی میبره و در چند فصل آموزش می دهیم.

 

 

 

 

 

Mohamad Ali بازدید : 69 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

سلام و درود بر همه دوستان . خوب تو فصل های قبلی ما قسمت شیشه ها رو درست کردیم حالا در این قسمت بخشی از شیشه ها که در فصل قبلی مشکل داشت رو درست میکنیم و میریم سراغ قسمت های دور تایر که بدنه ماشین رو آماده کنیم برای ساخت تایر در فصل های بعدی و هم چنین ساخت بعضی از جزیات بدنه ماشین . سعی کنید با دقت به آموزش نگاه کنید تا در مدل سازی هیچ مشکلی پیش نیاد .


Mohamad Ali بازدید : 42 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

در فصل اول یاد گرفتیم که عکس های ماشین را برای مدل سازی آماده کنیم و هم چنین در فصل دوم شروع به طراحی ماشین کرده ایم.خوب کم کم داریم وارد قسمت های مهم ساخت ماشین میشویم.در این فصل روش مدل سازی قسمتی از بدن ماشین که مربوط به طرف تایرهای جلوی آن است رو به شما آموزش می دهیم.در نرم افزار های دیگه میتوانید همین کارهارو انجام بدهید فقط روش مدلسازی مهم است.

 

 

 

Mohamad Ali بازدید : 88 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

در این ویدئو آقای سعید شادمان با استفاده از کمترین تعداد نور سعی میکند بهترین نتیجه را برای یک رندر محیط به وجود بیاورد هم چنین تنظیماتی که در این آموزش در موتور Vray انجام شده به گونه ای است که بتوان سریع ترین رندر را بدست آورید.برای بدست آوردن کیفیتی بهتر میبایست این تنظیمات را افزایش بدهیم.برای دانلود مدل  برای تمرین و فایل های استفاده شده به ادامه مطلب و روی دکمه Project کلیک کنید.

 

 

 

Mohamad Ali بازدید : 214 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

پلاگین MultiScatter  برای ۳Ds Max محصولی جدید بر پایه تکنولوژی VRayScatter می باشد که نه تنها با V-Ray کار می کند بلکه با Mental Ray نیز کارآیی دارد. از مهم ترین امکانات MultiScatter می تواند به پشتیبانی از پردازشگرهای چند هسته ای اشاره کرد. این پلاگین برای تمامی انواع هسته های CPU موجود بوده و بدین ترتیب بسیار سریعتر از VRayScatter که تنها با یک هسته CPU کارآیی دارد، کار می کند.

 

 

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 634
  • بازدید سال : 2,864
  • بازدید کلی : 51,559