loading...
وبلاگ تخصصی sketchup
Mohamad Ali بازدید : 132 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

سلام و درود . کاربران زیادی به دنبال روش ساخت متریال آب به صورت واقعی هستند تا بتونند یا جلوه های ویژه زیبایی درست کنند و یا در محیط هایی که میسازند آب بزارند تا کارشون بهتر بشه . خوب در این آموزش ما به یک پلن ناهمواری می دهیم تا به شکل آب در بیاد بعد از آن برای این آپ متریالی تعریف می کنیم به طوری که اگه سایه جسمی روی آب بیفته به صورت واقعی دربیاد و در نهایت رندر خوبی از این صحنه می گیریم.

 

Mohamad Ali بازدید : 144 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

درود بر دوستان . خوب دوباره تکرار میکنیم مهم ترین بحث مدل سازی تنظیم متریال میباشد . خوب در این آموزش ما روش ساخت متریال چوب را با کمک پلاگین محبوب Vray در نرم افزار ۳d max رو به شما دوستان آموزش میدهیم . تو این آموزش کف سالن ( به صورت متریال پارکت ) رو به صورت کاملا حرفه ای تکسچر میدهیم تا محیط ما هر چه بهتری زیبا شود . منتظر آموزش های بعدی متریال باشید .

 

 

 

Mohamad Ali بازدید : 88 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

درودی میفرستم به همه دوستان عزیز و گرامی . مدل سازی ماشین کم کم داره تمام میشه . در این فصل کلا ما روی شیشه های ماشین کار کرده ایم . شیشه های ماشین رو باید طوری ساخت که بشه از توی شیشه قسمت پشتی رو دید یعنی اون لایه ای که ایجاد میکنیم Opacity کمی داشته باشد و هم چنین طوری باید تنظیم کنیم که در انیمیت شیشه بخواد بیاد پایین به مشکل بر نخوریم.

 

Mohamad Ali بازدید : 163 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

سلام و درود بر همه دوستان عزیز .فصل سوم رو هم انتشار دادیم فقط یک فصل دیگه مانده تا پایین آموزش .تو این مثل درس های قبلی روش تکسچر رو انجام میدهیم . تو این بخش قسمت های مختلفی مثل چراغ راهنما , پیاده رو ها و بخشی از دیوار هارو به صورت حرفه ای تکسچر می دهیم.تو این فصل روش کار با پلاگین Advanced Paint و پلاگین Rich Dirt رو هم یاد میگیریم.

 

 

Mohamad Ali بازدید : 67 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

خوب بیشتر دوستانی که تازه وارد هستند و دارند نرم افزار ۳d max رو به صورت حرفه ای دنبال میکنند باید بدانند که محیطی رو که ساختند باید از این محیط یک رندر خوب بگیرند تا کارشون زیبا در بیاد . خوب در این آموزش ما روش نورپردازی حرفه ای یک محیط داخلی ساختمان رو با کمک پلاگین محبوب و حرفه ای Vray به شما یاد می دهیم . نور روز و شب و تنظیمات حرفه ای برای رندر نهایی محیط. موفق باشید

 

 

 

Mohamad Ali بازدید : 66 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

سلام و درود . داریم کم کم به آخرای ساخت ماشین مدل Camaro 2010 می رسیم . خوب بدنه دیگه کامل شده فقط در این فصل مشکلاتی که در مدل سازی داشتیم رو رفع میکنیم و هم چنین برای قسمت جلوی ماشین کاپوت و قسمت های دیگه جزئیات بیشتری می دهیم . تو این فصل و این پارت شیشه ی جلوی ماشین به صورت کاملا دقیق ایجاد میکنیم تا در موقع رندر به مشکلی بر نخوریم .

 

Mohamad Ali بازدید : 58 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

خوب همانطور که در فصل اول دیده اید روش تکسچر بعضی از قسمت های محیط را با کمک ابزار ها و پلاگین های مختلف رو انجام دادیم . در این قسمت باز هم با کمک همان پلاگین ها و ابزار ها قسمت های دیگر این محیط را تکسچر میکنیم و البته پلاگین جدیدی به نام GWIVY که در این فصل است که روش کار با اون رو هم یاد می دهیم .پلاگین ها و فایل هایی که در این آموزش استفاده شده رو در قسمت Project میتوانید دانلود و استفاده کنید.

 

 

 

 

Mohamad Ali بازدید : 66 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

در چهار فصل آموزش کامل ساخت محیط خارجی یک ساختمان رو به شما دوستان آموزش می دهیم . در هر فصل ما روش کار با یک قسمت نرم افزار رو میگیم مثلا در این فصل بیشتر تلاش کرده ایم آموزش نورپردازی خارجی در Vray , آموزش نحوه ویرایش تکسچر در نرم افزار Photoshop , نحوه کار با پلاگین کالر کورکت , و هم چنین مهم تر از همه نحوه ساخت متریال در پلاگین حرفه ای Vray . منتظر فصل های جدید باشید.

 

 

Mohamad Ali بازدید : 65 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

سلام و درود . بدنه ماشین که کاملا درست شده فقط مونده یکسری قسمت های دیگه مثل پایین ماشین و قسمت عقبی ماشین که در این فصل آموزش روی عقب کار میکنیم تا کم کم ماشین تکمیل بشه . حدودا چند فصل دیگه ساخت ماشین کار داره البته اینو بدونید تو این فصل یکسری مشکلاتی در مدل سازی بود که در آموزش بعدی تمام مشکلات رو به راحتی رفع می کنیم . امیدوارم موفق باشید .

 

Mohamad Ali بازدید : 77 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

سلام و درود . خوب بدنه ماشین داره کم کم به پایان میرسه فقط تو این فصل ششم قراره روی عقب ماشین و قسمت های در و تایر بیشتر کار کنیم . بدنه ای که به قسمت تایر های نزدیگه طوری دقیق باید تنظیم کنیم که موقعی که ما میخوایم این ماشین رو انیمیت کنیم به مشکلی چیزی بر نخوریم پس کاملا دقت کنید هم چنین لامپ های عقبی ماشین رو هم باید در مدل سازی دقت کنید.

 

 

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 678
  • بازدید سال : 2,908
  • بازدید کلی : 51,603